Cadbury Champions Bar, czyli współpraca Cadbury i The Reds

15 września 2020

Czekoladą LFC Champions Dairy Milk ogłoszono współpracę klubu piłkarskiego Liverpool oraz firmy Cadbury

Współpraca będzie się odbywać pod hasłem Półtorej szklanki dla wszystkich, a już na jej rozpoczęciu firma Cadbury podarowała fanom 50000 limitowanych batoników Champions Dairy, tym samym dziękując fanom The Reds za niesustające wsparcie w trkacie seozonu 2019-2020 Premier League.

Hasło przewodnie, będzie również przyświecać przy programie Virtual Employability (VEP) Fundacji LFC. Uruchomiona w maju 2020 r. akcja wspierania szans zatrudnienia LFC Foundation, powstała w odpowiedzi na wybuch epidemii Covid-19 i ma na celu pomoc osobom w całym regionie Liverpool City, które zostały zwolnione lub są zagrożone utratą pracy z powodu skutków pandemii. Cadbury, poprzez dalszą sprzedaż limitowanych edycji batonów, będzie wspierał rozwój programu.

Limitowana edycja LFC Champions Bars będzie dostępna dla kibiców w oficjalnych sklepach klubowych, a cały dochód trafi do LFC Foundation na wsparcie programu Virtual Employability. Fani mogą kupić swój własny Champions Bar pod tym  adrsem:  https://store.liverpoolfc.com/lfc-cadbury-champion-chocolate-bar. 


Matt Scammell, dyrektor handlowy Liverpool FC powiedział:

Zarówno LFC, jak i Cadbury wiedzą jak ważna jest społeczność. Jest to więc świetna okazja, aby w oparciu o wspólne wartości, pomóc tym, na których zatrudnienie wpłynęła pandemia. Cadbury ma długą historię wspierania innych i cieszymy się, że możemy z nimi współpracować, celebrując tradycje i kulturę, jednocześnie jednocząc ludzi w nowy sposób.

Samantha Greenwood, Global Brand Director w Cadbury, dodała:

 Jesteśmy bardzo dumni, że możemy w ten sposób współpracować z Liverpoolem. To marka, która naprawdę uosabia mentalność Cadbury polegającą na wspólnej pracy, aby pomagać innym. Program Virtual Employability przyniesie ogromne korzyści mieszkańcom Liverpoolu, na których miejsca pracy i perspektywy wpłynęła pandemia. Wspierając to, mamy nadzieję, że możemy przyczynić się do ożywienia gospodarczego tego obszaru i Wielkiej Brytanii jako całości.

Druk  opakowań opierał się na technologii HP Indigo oraz oprgramowaniu HP SmartStream Designer. Dzięki temu, powstała wariacja kilkudziecięciu tysięcy niepotarzalnych wzorów.

Jeśli checie dowiedzieć się więcej  jak to działa piszcie do nas marketing@digiprint.pl