Firma District Photo z Phoenix z trzecią maszyną Scodix!

23 lipca 2019

Po zainstalowaniu maszyn Scodix firma może oferować klientom między innymi jednorazowe, spersonalizowane efekty folii i lakieru w ramach usług zamówień online

Firma District Photo z Phoenix zakupiła trzecią maszynę Scodix do obsługi zamówień drukowanych w  formule Web-to-Print. Jest to jeden z największych na świecie, operatorów usług drukowania zleceń składanych internetowo (direct-to-consumer)! District Photo powstało w 1949 roku i zajmuje się drukowaniem książek, kartek, materiałów biurowych, roczników oraz innych produktów akcydensowych. Baza klientów firmy obejmuje wiodące marki na rynku amerykańskim, takie jak Walmart, Costco czy CVS Pharmacies.

Po zainstalowaniu maszyn Scodix firma może oferować klientom między innymi jednorazowe, spersonalizowane efekty folii i lakieru w ramach usług zamówień online. Julian Marsh, Dyrektor Pionu Commercial Printing w District Photo, mówi:

"Najważniejsze jest to, aby każdy produkt dostarczany przez nas w ramach usługi Web-to-Print był najwyższej jakości i spełniał wymagania klienta. Maszyna Scodix  umożliwia nam dodawanie luksusowych zdobień wymaganych do przekonania naszych klientów, że tworzą coś szczególnego. Takiego poziomu doskonalenia druku nie byliśmy w stanie oferować wcześniej w ramach naszych usług online. Usługa personalizacji jest coraz bardziej popularna i wiemy, że cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów."

Technologia cyfrowego uszlachetniania wydruków Scodix, wprowadzana przez District Photo, obejmuje moduł oprogramowania Scodix Studio - umożliwia on automatyczny przepływ pracy i pełną integrację z cyfrowymi procesami front-end oraz drukiem realizowanym w firmie. Dzięki wykorzystaniu automatyzacji i kodów kreskowych, każdy druk jest powiązany z odpowiednią spersonalizowaną folią i parametrami udoskonaleń. Zapewnia to całkowicie zautomatyzowany przepływ pracy dla spersonalizowanych zdobień folią – od zamówienia internetowego po końcową wysyłkę.

“Jest to przełomowa informacja dla Scodix” – mówi Dyrektor Zarządzający Scodix, Adina Shorr. “Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że Scodix został wybrany przez District Photo jako partner we wdrożeniu spersonalizowanego, cyfrowego doskonalenia druku. Firma District Photo jest znana w branży ze swojej fantastycznej oferty produktowej, a jako jeden z największych na świecie dostawców usług Web-to-Print jest doskonałą platformą do wprowadzenia technologii cyfrowego doskonalenia druku Scodix – szczególnie w zakresie folii spersonalizowanych – dla ogromnej liczby klientów końcowych. Zamawiając swoją trzecią prasę Scodix w  krótkim odstępie czasu, firma District Photo zdecydowanie potwierdza swoje zaufanie do jakości technologii udoskonaleń Scodix oraz wymiernych efektów wnoszonych do jej działalności.”

Jak podsumowuje Marsh:

“Ponieważ kontynuujemy dynamiczny rozwój naszego nowego działu druku komercyjnego, jesteśmy bardzo podekscytowani wartością dodaną, jaką opcje zdobień i personalizacji Scodix wnoszą do naszej oferty. Dla obu stron jest to naturalne partnerstwo.”

Żródło: Scodix