Serwis

Bezawaryjna i ciągła praca Państwa firmy często zależy od sprawności działania parku maszynowego i profesjonalnego serwisu. Firma Digiprint oferuje Państwu wsparcie serwisowe, które pozwoli zmaksymalizować efektywność produkcji i uniknąć kosztochłonnych przestojów.

Stała współpraca serwisowa, to klucz do sukcesu naszych klientów. Nasz zespół oferuje Państwu bogate doświadczenie i fachowość w zakresie: instalacji, szkoleń, doradztwa technicznego i napraw serwisowych.

W naszej ofercie znajdują się cztery pakiety serwisowe. Współpraca z naszym serwisem gwarantuje Państwu otrzymanie kompletne informacje dotyczące produktów, a także szybką i fachową pomoc serwisu.

Firma Digiprint serwisuje i instaluje wszystkie urządzenia u nas zakupione w czasie gwarancji i po jej wygaśnięciu. Świadczymy również serwis dla urządzeń nie zakupionych u nas, a będących wcześniejszą wersją obecnie oferowanych produktów.

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy system ewidencji zgłoszeń serwisowych, gdzie telefoniczne lub mailowo, można zgłosić problem techniczny lub potrzebę wizyty serwisanta (poniedziałek-piątek w godz. 09 – 17.00).

serwis@digiprint.pl

tel. 608 204 068

 

Zapraszamy do współpracy - profesjonalna pomoc techniczna, pakiety serwisowe, umowy serwisowe, instalacje i szkolenia.

 

W ramach umowy pogwarancyjnej oferujemy cztery typy umów serwisowych, dostosowanych do Państwa potrzeb:

 

Kontrakt pomarańczowy (dotyczy software):

  • Pomoc telefoniczna (czas reakcji do godziny)
  • Wsparcie techniczne i pomoc w ramach zdalnego dostępu
  • Aktualizacje (upgrady i updaty) w pakiecie 
  • Wizyta serwisu z 50% zniżką

Kontrakt niebieski:

  • Pomoc telefoniczna (czas reakcji do godziny)

Kontrakt zielony:

  • Pomoc telefoniczna (czas reakcji do godziny)
  • Interwencja serwisowa w ciągu dwóch dni roboczych.
  • Naprawa sprzętu bez dodatkowych kosztów
  • Koszty dojazdu w ramach pakietu
  • Bezpłatny, co 6-miesięczny przegląd sprzętu

Kontrakt czerwony:

  • Pomoc telefoniczna (czas reakcji do godziny)
  • Interwencja serwisowa w ciągu dwóch dni roboczych
  • Naprawa sprzętu bez dodatkowych kosztów
  • Koszty dojazdu w ramach pakietu
  • Bezpłatny, co 6-miesięczny przegląd sprzętu
  • Koszt naprawy lub wymiany części w pakiecie